Wednesday, January 4, 2012

SABAR.. YOU CAN! :)

Hye3 smua..
hem npa ngan I?? well something happen la today.. t'tbha I rsa cm nk quit jerR dri form 6 nie.. why?? coz da rsa da pressure nya! Ya ALLAH! tp bla fkr blek,I know I can do it! nie bru 1st time stdy d upper 6 nie.. believe in urself girl! (motivasi dri sndri huhu) this is only the beginning right korg?? hem sbr..sbr..sbr.. 2la tggjwb as a s2dnt.. xkn p'na lri dri stresz! but insya-ALLAH I akn b'thn.. :) this is ma senior year..ma last year at skewl..so do the best! i knew i can!! chaiyo2x 2 mey! heheh
(p/s;doa kn I ek?? thanx :D)
another memory in my life >_0

1 comment:

  1. mg macam itu dik kak pun dulu gitu jak
    but kuatkan diri jak n semangat b'juang 2 yg penting

    ReplyDelete

assalamualaikum!
hey korg..thanx coz sudi komen entry aimi nie.. hihi hope enjoy^^v